بیانیه آیت الله محسن اراکی، در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی

0 0
  • تاریخ : 1402/7/27
  • بازدید : 132
امتیاز 0.00 تعداد رای 0

بیانیه آیت الله محسن اراکی، در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی

امروز بر کافه مسلمین لازم است تا با حفظ هوشیاری فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به اقصی نقاط عالم برسانند.

بسم الله الرحمن الرحیم

و من قُتل مظلوماً فقد جعلنا لولیّه سلطاناً

خبر فاجعه خونبار حمله رژیم جنایت‌کار و کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و شهادت جمع کثیری از زنان و کودکان در غزه، قلوب آزادگان و شرافت‌مندان عالم را جریحه‌دار کرد.

رژیم صهیونیستی، با حمایت همه‌جانبه شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار، افسانه دروغین هلوکاست را در سرزمین انبیاء(علی نبینا و آله و علیهم السلام) به واقعیت تبدیل کرد.

بی‌تردید، این جنایت‌های سلسله‌وار، علامت عدم تمرکز دشمن پس از عملیات عزت‌مندانه طوفان‌ الاقصی بوده و نشان‌گر آن است که رژیم صهیونیستی پایان قریب‌الوقوع خود را با تمام وجود احساس کرده است. آن‌چنان که مشهود است، این حادثه، مردم بی‌تاب مسلمان و غیرمسلمان جهان را بی‌تاب‌تر کرده و عن‌قریب، این خشم‌های مقدس به سیلی ویران‌گر تبدیل شده و رژیم جعلی صهیونیستی را که مصداق اتم "الزبد علی الماء" است، به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد و هیچ کس را یارای جلوگیری از این سیل نخواهد بود.

امروز بر کافه مسلمین لازم است تا با حفظ هوشیاری فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به اقصی نقاط عالم برسانند و بستر را برای پاسخ قطعی و کوبنده نیروهای مقاومت فراهم ساخته و با تمام امکانات به یاری مردم مظلوم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین بشتابند.

و لینصرنّ‌الله من ینصره.

محسن اراکی

چهار شنبه ۲۶مهر ۱۴۰۲


 

منبع:
امتیاز دهید :
به اشتراک بگذارید :

نظر دهید

گزارش