هپی کال یا خدمات نظرسنجی چیه و به چه صورت انجام میشه ؟
نظرسنجی از مشتری ها یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کاریه، اما برای یک بیزینس خوب است، برای یک کسب و کار مهم است و برای یک کسب وکار دیگر ضروری است.
بعد از خرید مشتری از شما، اپراتور دوره دیده و حرفه ای ما (از طرف باشگاه مشتریان شما) با مشتری تماس میگیره. این تماس به سه بخش تقسیم میشه :
اول توضیحات کامل مربوط به باشگاه مشتریان و میزان اعتباری که مشتری از شما گرفته و طریقه استفاده از این اعتبار رو به مشتری توضیح میده.
دوم در یک فرم نظرسنجی (4 گزینه ای)، نظر مشتری رو در مورد قیمت، نوع برخورد و کیفیت کالا یا خدمات سوال می کنه.
و سوم اینکه مشتری شما، هر نظر، پیشنهاد یا انتقادی داشته باشه با همون ادبیات خودش ثبت می کنه و شما می تونید این نظرات رو در پنل مدیریتی خودتون بخونید.
مثلا اگر مشتری بگه "با فضای رستورانشون حال نکردم" اپراتور باشگاه مشتریان وین کوین این نظر رو به همون صورت ثبت می کنه. جالب تر از همه اینکه می تونید فایل صوتی مکالمه اپراتور و مشتری رو از ما بخواید تا در اختیارتون بزاریم.
در ضمن تمام مشخصات مشتری مثل نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، تعداد دفعات مراجعه و سایر اطلاعات کسی که این نظر رو داده هم موجوده.