حساب کاربری
ورود
ثبت نام
مشاهده پروفایل
سبد خرید
منوی اصلی
خانه
معرفی مدرسه عالی ولی امر
معرفی مدرسه عالی ولی امر
طرح تفصیلی
پیشگفتار طرح
مرحله پیشتخصصی
مرحله تخصصی
مهارتهای کاربردی
برنامههای اخلاقی - تربیتی
اساسنامه مدرسه عالی ولی امر
طرحنامه جامع تربیتی مدرسه عالی ولی امر
طرحنامه مهارتهای کاربردی
شیوهنامه تدریس مدرسه عالی ولی امر
شیوهنامه استادیاری
شيوه نامه تحصیل دانش پژوهان
ارکان مدرسه
هیات امنا
مدیریت
گروه علمی فقه و اصول
معاونت ها
معاونت آموزش
گزارشهای آموزشی
معاونت پژوهش
دوره سطح عالی
آشنایی با دوره سطح عالی
نظام علمی و آموزشی
مدیریت
آموزش
برنامه آموزشی
آییننامهها
تقویم آموزشی
برنامه آموزشی
پژوهش
فرهنگی و تهذیب
دوره خارج عمومی
آشنایی با دوره خارج عمومی
نظام علمی و آموزشی
مدیریت
آموزش
آییننامهها
برنامه آموزشی
تقویم آموزشی
پژوهش
فرهنگی و تهذیب
دوره خارج تخصصی
رشتههای تخصصی
فقه سیاست
فقه اقتصاد
فقه حقوق و قضا
فقه تربیت
فقه فرهنگ
مدیریت
آموزش
نظام علمی و آموزشی
آییننامهها
تقویم آموزشی
پژوهش
فرهنگی و تهذیب
اساتید
اساتید خارج
هیات علمی
سامانه آموزش
تماس با ما
مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان چیه ؟
صفحه اصلی
سوالات متداول راه اندازی باشگاه مشتریان
راه اندازی باشگاه مشتریان (پیش از خرید)
مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان چیه ؟
1
0
تاریخ :
1397/7/5
بازدید :
1533
امتیاز
0.00
تعداد رای
1
پرسش
مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان چیه ؟
پاسخ
اول یه قرار جلسه برای شما ترتیب داده می شه و توضیحات کامل در مورد
باشگاه مشتریان
و کسب و کار شما ارائه می شه
بعد قرارداد شما تنظیم و به امضای طرفین می رسه
با توجه تجربه ای که کارشناسان باشگاه مشتریان وین کوین از نوع کسب و کار شما دارن و توضیحاتی که خودتون ارائه کردید، باشگاه مشتریان اختصاصی ویژه شغل شما طراحی و پیاده سازی می شه
لوگو و اطلاعاتی که می خواید روی کارت عضویت باشگاه مشتریان شما چاپ بشه رو برای واحد گرافیک ارسال می کنید تا کارت باشگاه مشتریان شما طراحی بشه
بعد از تائید طرح کارت باشگاه مشتریان، طرح کارت برای چاپ ارسال می شه و چاپ کارت ها بین 5 تا 25 روز زمان می بره.
تمامی تنظیمات باشگاه مشتریان اختصاصی شما انجام و نرم افزار آماده راه اندازی می شه،
این تنظیمات شامل موارد زیره :
مقدار اعتبار یا تخفیفی که برای هر خرید می خواید به مشتری بدید.
مدلی که می خواید بر اساس اون به مشتری امتیاز بدید.
طراحی و تنظیم سیستم بازاریابی و پورسانت دهی به مشتری قدیمی در ازای معرفی مشتری جدید.
تنظیمات مربوط به کارت های هدیه.
تنظیم و راه اندازی پنل های ارسال پیامک (پنل خدماتی و پنل تبلیغاتی).
گروه بندی اولیه مشتری ها.
دسته بندی اولیه کالا و خدمات و سیاست گذاری برای هر دسته از کالاها یا خدمات.
تنظیمات مربوط به نظرسنجی و تماس با مشتریان.
تعریف اپراتورهایی که قراره با برنامه باشگاه مشتریان کار کنند و تراکنش ثبت کنند.
راه اندازی باشگاه مشتریان بر روی سیستم و گوشی پذیرنده و ارائه آموزش های کار با برنامه باشگاه مشتریان.
ارائه مشاوره برای تعریف آفرهای باشگاه مشتریان به منظور افزایش فروش و بازگشت مشتری.
امتیاز دهید :
به اشتراک بگذارید :
نظر دهید
نام
ایمیل
متن نظر
ثبت نظر
گزارش
ایمیل
توضیحات
ارسال