1 0
  • تاریخ : 1397/7/2
  • بازدید : 1454
امتیاز 0.00 تعداد رای 1
پرسش

باشگاه مشتریان بیشتر به درد چه کسب و کار هایی می خوره ؟

پاسخ

سیستم باشگاه مشتریان برای هر کسب و کاری در اون برگشت مشتری اتفاق بیوفته و مشتری نیاز داشته باشه که بارها از اون خرید کنه یا از خدمات اون استفاده کنه مناسبه و برنامه باشگاه مشتریان می تونه یه راهکار ایده آل باشه. هرچقدر برگشت مشتری سریع تر اتفاق بیوفته، شما سریع تر می تونید تاثیر باشگاه مشتریان در افزایش مشتری و افزایش فروش خودتون رو ببینید. مثلا یه کافه خیلی سریع تر از یه آتلیه عکاسی تاثیر باشگاه مشتریان رو می بینه. نکته دیگه نوع مشتری ها هست، مشاغلی که مشتری خانم دارن به مراتب بیشتر از کسب و کار هایی که مشتری هاشون فقط آقا هستن از سیستم باشگاه مشتریان نتیجه می گیرن !!!

در کل باشگاه مشتریان برای مشاغل زیر کاربرد فوق العاده ای داره:

کافه و رستوران، آبمیوه و بستنی، سالن های زیبایی، کلینیک ها و مراکز مراقبت و زیبایی، باشگاه های ورزشی، مراکز تفریحی، کارواش ها، مراکز خرید، فروشگاه ها (پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، عطر و ادکلن، آرایشی بهداشتی، گل فروشی، لوازم خانه و آشپزخانه و ... )، آتلیه های عکاسی، اتومبیل کرایه، آژانس های مسافرتی، هتل ها و مراکز اقامتی، کلیه مراکز خدماتی و هر شغل دیگری که مشتری به دفعات به آن مراجعه می کنه.

برای اطلاع از فواید باشگاه مشتریان می تونید لینک زیر رو هم مطالعه کنید :

https://wincoin.asia/fa/page/Loyalty-Benefits

امتیاز دهید :
به اشتراک بگذارید :

نظر دهید

گزارش